GDPR - Ochrana osobních údajů        Reklamační řád       Prohlášení o použití cookies       Obchodní podmínky OP

 

Informace pro podnikatele

   Odstoupení od smlouvy a reklamace při nákupu na IČO se řídí Obchodním zákoníkem (zákon č. 513/1991 Sb.). Podnikatelé se musí řídit specifickými ustanoveními tohoto zákona. Pro více informací o rozdílech mezi nákupem na IČO a spotřebitelem si přečtěte naše obchodní podmínky.

 

·       Dostali jste poškozenou krabici – zboží?

Ihned sepište za přítomnosti kurýra protokol o poškození, abychom zahájili bezproblémové reklamační řízení.

I v případě, že obal je poškozený a zásilka se jeví v pořádku, rozbalte ji prosím co nejdříve, abyste se přesvědčili, že je vše tak, jak má být. Nezapomeňte si celý průběh zdokumentovat fotografií (zabalená krabice, po rozbalení a samotné zboží) a následně nás kontaktujte.

·       Nenašli jste v zásilce fakturu?

Fakturu vám zasíláme na e-mail automaticky po expedici objednávky. V případě, že vám potvrzující e-mail nepřišel, zkontrolujte si složku SPAM a následně nás kontaktujte. Fakturu vám obratem zašleme.

·       Uvedli jste chybné fakturační údaje?

Zálohovou fakturu generuje systém automaticky podle vámi zadaných údajů. Pokud jste se spletli a chybné údaje jste našli i na ostré faktuře, napište e-mail na obchod@globalgastro.cz

·       Chybí některé položky v objednávce, nebo díly?

I ten nejdokonalejší systém může být někdy ovlivněn lidským faktorem. Pokud vám bude cokoliv chybět, neváhejte a dejte nám to vědět.

·       Nenašli jste návod k montáži?

Návod k montáži a obsluze je přiložen při zboží, jehož charakter to vyžaduje. Pokud jste ho omylem vyhodili i s obalem, kontaktujte nás e-mailem obchod@globalgastro.cz a chybějící návod vám zašleme obratem.

·       Nejste spokojeni se zbožím nebo chcete zboží vyměnit?

Pokud zboží nesplňuje vaše očekávání, informujte nás o tom! Postaráme se, abychom vše napravili.

Předem děkujeme, že nevyhazujete obaly ihned po rozbalení! V případě vrácení zboží požadujeme vrácení jen v originálním obalu.

·       Jak zjistím stav mé reklamace?

Stav vaší reklamace si můžete ověřit zasláním e-mailu na obchod@globalgastro.cz, kde uvedete číslo faktury nebo objednávky reklamovaného zboží.

Můžete také využít níže uvedený systém podání reklamace, nebo žádosti o vrácení zboží